
Spis treści
W czym możemy pomóc?
W naszym portfolio logo – znalazło się już kilkaset projektów logo firm stworzonych przez nas. Logo jest to podstawa identyfikacji wizualnej firmy – to dzięki niemu inne nasze materiały reklamowe są jednoznacznie kojarzone z naszą firmą. Logo firmy wykorzystujemy m.in w takich materiałach jak – wizytówki, papier firmowy, ulotki, plakaty czy chociażby strona internetowa.
Logo firmowe warto przygotować na samym starcie prowadzenia działalności i posiadając jego pliki źródłowe, by później móc go wykorzystywać przy tworzeniu kolejnych materiałów promujących naszą firmę. Nie mając logo własnej firmy właściwie jesteśmy albo zablokowani z dalszymi działaniami albo nasze produkty nie są brandowane – czyli w żaden sposób nie są rozpoznawalne. O ile w przypadku tworzenia strony zawsze można logo dodać / podmienić – to w przypadku wizytówek, ulotek taka podmiana na wydrukowanym materiale z wiadomych powodów nie jest możliwa.
Jeżeli dopiero zaczynasz z biznesem – możliwe, ze wystarczy Ci najprostszy pakiet – w którym stworzymy Ci 1 propozycję logo, jeżeli podasz dostatecznie dużo wytycznych – możesz być pewny, że sprosta ono twoim oczekiwaniom. Jeżeli chcesz otrzymać na starcie więcej propozycji i móc wybierać z wielu świetnie zaprojektowanych logo zachęcamy do zakupienia bogatszego pakietu w który zarówno otrzymasz logo jak i gratisowo projekt wizytówki, papieru firmowego. Dlatego zachęcam do zapoznania się z pakietami ofert na projektowanie logo. Profesjonalne logo możesz u nas mieć już za 399 zł netto!
Co dalej?
1. Przygotuj się do projektowania logo
Przed zleceniem pracy grafikowi będziemy potrzebowali trochę informacji – im więcej otrzymamy, tym możesz być pewniejszy, że logo będzie dokładnie takie jak oczekujesz. Jak należy się przygotowania do projektowania logo?
- kolorystyka: zastanów się w jakich kolorach chciałbyś logo, a w jakich kategorycznie nie.
- co logo ma zawierać? znak graficzny (ikonę), logotyp czyli najczęściej nazwę firmy, podpis (hasło firmowe, dodatkowe informację o firmie)
- jaki styl logo Ci się podoba? Warto wskazać kilka logo które nam się podobają. Do ich wyszukiwania można skorzystać chociażby z linka do google grafika.
Większość firm projektujących logo, w tym też nasza – ma przygotowany szczegółowy formularz ( brief do projektu logo ). Są tam pytania zarówno podobne do tych wskazanych powyżej, jak również bardzo ogólne jak chociażby o zakres działalności, charakter funkcjonowania firmy, po szczegóły jak chociażby czy logo powinno mieć orientację pionową czy poziomą.
2. Projektowanie logo przez firmę
Przygotowanie logo na podstawie wytycznych to zawsze jest wyzwanie, by połączyć to co klient oczekuje z tym co będzie dobrze się prezentować i jakościowo spełniać najwyższe standardy. Po przedstawieniu projektów – klient ma możliwość ich dopracowywania przy udziale naszego grafika 😉 . Czyli tak, by był w pełni zadowolony. My jako firma możemy pochwalić się bardzo dużą ilością projektów logo, które klient akceptuje na pierwszym etapie – bez najmniejszej poprawki. Zawsze cieszy nas to, że spełniamy 100% oczekiwania klienta już od pierwszego projektu.
3. Finalizacja projektu logo
Po pełnej akceptacji klienta przygotowujemy pliki źródłowe – czyli m.in. plik w rozszerzeniu wektorowym (.cdr), który jest wykorzystywany przy tworzeniu kolejnych projektów marketingowych jak wizytówka, papier firmowy, ulotka, banery – które również możemy zaprojektować dla klienta.
Ważne w ostatnim etapie współpracy jest przekazanie majątkowych praw autorskich do stworzonego logo. Dzięki temu klient ma pewność, że logo jest jego i ma pełne prawa do jego wykorzystywania.
4. Bonus
Dla naszych klientów w większych pakietach oferujemy również projektowanie innych materiałów graficznych. Czyli mając ukończone logo możemy przejść do:

- Pozycjonowanie wizytówki Google Maps - 20 stycznia 2022
- 5 sytuacje, kiedy NIE warto pozycjonować strony internetowej? - 18 stycznia 2022
- Co to jest hosting? Jak wybrać dobry hosting - 12 czerwca 2020
- Pozyskiwanie klientów – 20 porad jak pozyskać klienta - 4 kwietnia 2020
- Artykuły sponsorowane – czym są? Jakie korzyści dają? - 30 grudnia 2019
- Prowadzenie strony internetowej - 20 grudnia 2019
- Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google – plusy i minusy - 12 listopada 2019
- Integracja baselinker + PrestaShop / WordPress WooCommerce - 7 listopada 2019
- Posiadanie profesjonalnej strony internetowej się opłaca! Na co więc jeszcze czekasz? - 19 lutego 2019
- Chcesz pozyskać klienta z Internetu? Sprawdź, jak to zrobić nawet przy ograniczonym budżecie - 12 lutego 2019
Dodaj komentarz