Pozycjonowanie strony – od czego zacząć
Bardzo ważne jest dobranie odpowiednich słów kluczy, które najlepiej będą pasowały do profilu działalności Państwa firmy i tematyki strony internetowej. A wszystko po to, by zainteresowane osoby, wpisując w wyszukiwarce lepiej bądź gorzej sprecyzowany zakres ich poszukiwań, trafiły prosto do Państwa.
Wybierając słowa klucze warto również zwrócić uwagę na doprecyzowanie ich poprzez dodanie nazwy miasta, na terenie którego prowadzą Państwo swoją działalność. Nie jest to wymóg, ale w przypadku dużej konkurencji wśród stron pozycjonowanych na tą samą frazę bardzo podnosi to możliwość wybicia się na wyższe pozycje wśród wyników wyszukiwania.
Audyt SEO jest bardzo ważnym etapem pracy nad przygotowaniem strony internetowej do pozycjonowania. Jest to przede wszystkim zbadanie użyteczności strony dla jej użytkowników oraz wyszukiwarek.
Podczas przeprowadzania Audytu SEO podejmujemy się dla Państwa dokładnego ocenienia stopnia poprawności danej strony pod względem kodu źródłowego oraz słów kluczowych. Przedstawimy nasze propozycje jak poprawić stronę, by była w pełni zoptymalizowana. Przeprowadzając Audyt SEO przedstawimy Państwu wytyczne do optymalizacji strony pod względem zaproponowanych słów kluczowych.
Optymalizacja jest to dostosowanie strony do pewnych wymogów ułatwiających pozycjonowanie stron www. Zazwyczaj podczas pozycjonowania wymagana jest optymalizacja strony pod względem kodu źródłowego, bądź treści na niej zamieszczonych.
Z reguły są to niewielkie ingerencje, które mają na celu dostosowanie kodu źródłowego do algorytmu wyszukiwarki oraz wyróżnienie ważniejszych treści na stronie, czy też umieszczenie pozycjonowanych fraz w tekście. Nasza firma proponuje Państwu usługę SEO optymalizacji strony w ramach opłaty instalacyjnej, która jest jednorazowa i naliczana od każdej frazy.
Przekazujemy dostęp do narzędzia monitorującego pozycjie seo-stat.pl, dzięki temu każdy nasz Klient ma stały wgląd w codzienne pozycje. Raportowanie wyników pozycjonowania odbywa się na koniec każdego miesiąca. Opłaty za pozycjonowanie pobierane są dopiero po wypozycjonowaniu określonej frazy na pozycje uwzględnione w cenniku.
Opłaty za słowa są rozliczane proporcjonalnie do pozycji, a kwota uzależniona jest od pozycji danej frazy w całym miesiącu rozliczeniowym. Raport zawiera szczegółowy wykaz dziennych pozycji dla każdej z fraz, na podstawie którego zostaje wystawiona faktura.
Nasi klienci na wysokich pozycjach!
Pozycjonowanie – FAQ
Pozycjonowanie to działanie, którego celem jest osiągnięcie najwyższej pozycji dla strony internetowej w wynikach Google.
Skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów znajdujących się w okolicy Państwa biznesu. Zawężając kryteria wyszukiwania oszczędzacie Państwo czas, który jest znacznie dłuższy dla pozycjonowania ogólnego.
Marketing treści
Nasi copywriterzy to osoby kreatywne, które z pewnością zaskoczą Państwa ciekawymi i skutecznymi tekstami reklamowymi.

Co to jest pozycjonowanie stron?
Pozycjonowanie strony internetowej (SEO ang. Search Engine Optimization) jest to działanie mające za zadanie wpłynąć na widoczność naszej strony w wyszukiwarce internetowej. Pożądanym efektem pozycjonowania jest wyświetlenie się naszej witryny na samym początku wyników prezentowanych w wyszukiwarce Google po wpisaniu frazy, dzięki której dotrzemy do potencjalnych klientów.
Pozycjonowanie jest nowoczesną metodą marketingową, w której to potencjalni klienci znajdują naszą ofertę w internecie. Jest to odwrotna sytuacja w stosunku do tradycyjnych metod reklamowych, w których to klientowi prezentowane są oferty, którymi niekoniecznie jest zainteresowany.
Pozycjonowanie, optymalizacja a może SEO ?
Pozycjonowanie jest to polskie słowo będące nie dokładnym odpowiednikiem angielskiego skrótu SEO. W języku angielskim skrót SEO ( Search Engine Optimization ) zawiera ogół działań związanych z wpłynięciem na wynik w wyszukiwarce. Czyli działania, które wykonujemy na naszej witrynie (optymalizacja) jak i te poza nią, głównie związane z pozyskiwaniem odnośników do naszej strony.
W skrócie wyjaśniając w angielskim słowie SEO kryją się dwa polskie słowa.
SEO = Pozycjonowanie + Optymalizacja
Powyższe objaśnienie jest też pewnym uproszczeniem, jednak na nasze potrzeby uważamy, że zwrot polski i angielski możemy traktować zamiennie.


Dlaczego docieranie do Klientów dzięki pozycjonowaniu jest skuteczne?
Oglądasz w TV swój ulubiony serial w najciekawszym momencie przerywany jest blokiem reklam. Zapewne znasz to, aż za dobrze. Co wtedy czujesz? Co najczęściej robisz? Zapewne jak większość irytuje Cię to i szybko zmieniasz kanał, na którym nie leci reklama.
Zastanów się na ile osób, które oglądają tak telewizję będzie zainteresowana produktem promowanym w reklamie? Zapewne bardzo niewielki procent. Taka forma reklamy jest kierowana na ślepo do wszystkich możliwych ludzi – nie ważne czy są zainteresowane w danym momencie lekiem na zgagę, proszkiem do prania czy promocją na nowy telefon.
Do tego należy dodać bardzo duży budżet jaki trzeba przeznaczyć na taką reklamę.

Jak wygląda sytuacja w której szukasz konkretnej rzeczy? Potrzebujesz nowego telefonu komórkowego – wpisujesz frazę z nim związaną w wyszukiwarkę internetową i widzisz ofertę. Nie czujesz wtedy irytacji – wręcz przeciwnie, cieszysz się, że możesz zobaczyć strony, które oferują dany produkt – porównać je.
Tak działa nowoczesna forma reklamy. Twoja oferta pojawia się wyłącznie w momencie gdy ktoś jest nią zainteresowany. Twoja firma jest zupełnie inaczej postrzegana – nie jako taka przeszkadzająca, tylko zupełnie odwrotnie – pomocna.
I jeszcze najlepsza sprawa – potencjalny klient nie traktuje Twojej strony znalezionej w wyszukiwarce jako reklamy tylko coś naturalnego, ułatwiającego mu zaspokojenie potrzeby.
Chcesz też być tak postrzegany przez klientów? Skorzystaj z pozycjonowania strony!
Skuteczne pozycjonowanie to gwarancja zwiększenia ruchu.
Obecność na czołowych pozycjach w wyszukiwarce Google to bez wątpienia pragnienie wielu przedsiębiorców. Dzięki temu w szybki sposób do firmy docierają nowy klienci a biznes się rozwija. Zatem osiągnięcie najwyższych pozycji daje nam gwarancję zwiększenia ruchu na stronie, a co za tym idzie i zwiększenie sprzedaży.
Należy jednak pamiętać by pozycjonować swoją firmę na odpowiednie słowa. Wysoka pozycja strony firmowej tylko na nazwę firmy czy adres domeny to za mało by docierać do nowych osób, które nie znają naszej nazwy jedynie wiedzą jaką usługę bądź towar potrzebują.
Z chęcią pomożemy dobrać Ci odpowiednie słowa kluczowe. Kliknij ! I napisz nam adres swojej strony i dane kontaktowe, resztę zrobimy za Ciebie !


Z jakich wyszukiwarek Polacy korzystają?
Czy pozycjonowanie w innych wyszukiwarkach niż Google ma sens? Patrząc na aktualne dane (źródło: gs.statcounter.com z kwietnia 2018) możemy dojść do wniosku, że wyszukiwarka Google na terenie Polski rozdaje karty i pozycjonowanie w innych wyszukiwarkach, będzie mieć marginalne znaczenie.
Z jakich wyszukiwarek korzystają Polacy:
- Google: 97,86%
- Bing: 1,43%
- Yahoo: 0,37%
- DuckDuckGo:0,12%
- Yandex: 0,05%
Efekt pozycjonowania – wzrost odwiedzin o 2468% !
Wzrost oglądalności strony o 2468% w 17 miesięcy. Dzięki skutecznie prowadzonej kampanii pozycjonowania udało nam się zwiększyć miesięczną oglądalność serwisu ponad 24-krotnie.
Nasz klient jeszcze półtorej roku temu mógł liczyć na ok. 100-130 odwiedzających swojego serwis miesięcznie. Obecnie serwis klienta odwiedza miesięcznie ponad 3300 osób. Chcesz podobnych efektów na dla swojej witryny ? Odezwij się do nas – pomożemy !