Pozycjonowanie Katowice – lokalne oferta pozycjonowania – przykładowe ceny 2018-11-03T17:27:32+00:00

Lokalne pozycjonowanie

Pozycjonowanie strony – Katowice

Siła Internetu jest dzisiaj niepodważalna, a pozycjonowanie to korzystanie z niej w dobrym celu.
Zanim powiemy dlaczego, wcześniej wyjaśnimy, czym jest i co daje pozycjonowanie.

Pomagamy firmom nie tylko z Katowic

Dojazd z Katowic do siedziby firmy

Katowice jako miasto do prowadzenia biznesu

Co to jest pozycjonowanie regionalne?

Pozycjonowanie strony to wpływanie na pozycję strony w wyszukiwarce, najczęściej chodzi o wyszukiwarkę Google. Należy pamiętać, że tylko strony będące na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwarki będą zauważone. Do strony będącej poza pierwszą dziesiątką wyników dotrą tylko osoby najwytrwalsze, których jest naprawdę niewiele. Przykład strony Klienta, która osiągnęła czołową pozycję w wynikach w Katowicach na frazę związaną ze sprzedażą drzwi właśnie dzięki pozycjonowaniu lokalnego tj. zbudowanego na zasadzie “fraza + Katowice“.

wynik pozycjonowania na frazę z Katowicami

Wynik pozycjonowania dla frazy “Drzwi Katowice” w Google.pl

Uwagę należy zwrócić na konkurencyjność fraz, mierzy się jest na podstawie różnych narzędzi. Jednak najprostszym sposobem, który każdy, nawet amator może sprawdzić, to liczba stron konkurencyjnych pojawiających się po wpisaniu danej frazy. Na powyższym zrzucie ekranu zobaczymy, że pozycjonowana fraza w Katowicach ma prawie 14 milionów stron konkurencyjnych według indeksu Google.

Kiedy pojawiają się efekty pozycjonowania regionalnego dla fraz typu: “słowo + Katowice”?

Czas w jakim pozycjonowanie przyniesie efekt w postaci pierwszej dziesiątki w wynikach wyszukiwarki Google najczęściej mierzymy w tygodniach lub miesiącach. By określić czas musimy wiedzieć, czy fraza posiada dużą liczbę konkurencji czy nie. Z założenia frazy regionalne są mniej konkurencyjne od fraz ogólnopolskich.

Dla firm z Katowic frazy regionalne będą związane z lokalizacją dla przykładu:
nazwa produktu + Katowice -> okna Katowice
nazwa usługi + Katowice -> pozycjonowanie Katowice

Katowice jako miasto wojewódzkie i największe w województwie Śląskim skupia wiele firm, dodatkowo wiele przedsiębiorców z ościennych miast mimo, że nie prowadzi tam swojej firmy, chce zaistnieć na rynku Katowickim i również pozycjonuje się z użyciem fraz regionalnych dotyczących Katowic. Może to sprawić, że pozycjonowanych stron firmowych dla fraz związanych z Katowicami będzie więcej niż samych firm w Katowicach. To przekłada się zwiększenie trudności pozycjonowania.

Dlatego jeżeli, przedsiębiorca stwierdzi:

W Katowicach jest tylko 8 firm zajmujących się moją działalnością, będzie łatwo się wypozycjonować do TOP10.

Niekoniecznie musi być tak łatwo. Realnie firmy z ościennych miast, również mogą intensywnie się promować. Do tego należy również pamiętać o dużych serwisach jak OLX, Allegro, Ceneo, PanoramaFirm, Oferia, Oferteo itd., które obecnie wyświetlają się na większość produktowych i usługowych fraz.

Przykład pozycjonowania się dużych fraz na frazy związane z Katowicami.

Przykład pozycjonowania się dużych fraz na frazy związane z Katowicami.

Co należy wiedzieć o pozycjonowaniu regionalnym?

Pozycjonowanie lokalne, inaczej regionalne nie różni się zbyt dużo od pozycjonowania na całą Polskę. Należy również przejść przez kilka etapów:

  • przeprowadzić rozpoznanie, zbadać strony konkurencyjne
  • dobrać odpowiednie słowa kluczowe
  • wykonać optymalizację strony
  • regularnie dodawać wartościowe treści
  • wykonać działania zewnętrzne, czyli pozyskiwać linki

Prowadząc biznes w Katowicach i pod ten pozycjonując stronę dotrzemy do swoich klientów. Szczególnie jest to idealne rozwiązanie dla firm działającym w sferze usług, gdzie klient lokalny najchętniej skorzysta z firmy znajdującej się w pobliżu. Dlatego usługa pozycjonowania jest niezbędnym ogniwem reklamy dla lokalnych przedsiębiorców usługowych z Katowic.

Jakie firmy powinny pozycjonować się w Katowicach?

Dzięki pozycjonowaniu każda firma może dotrzeć do nowych klientów. W czasach, gdy praktycznie każdy posiada telefon komórkowy i dostęp do internetu nie sposób ignorować możliwości reklamy jakie on daje. Coraz więcej osób korzysta z firm, które znajdzie w wyszukiwarce Google, referencje sprawdza na stronie nie u znajomych. Weryfikuję ocenę firmy na podstawie opinii w Google. Dlatego jeżeli nie obecnie przedsiębiorca nie dba o swój wizerunek i pozycję w internecie, za kilka lat może nie mieć klientów. Kto szczególnie powinien interesować się pozycjonowaniem na rynku Katowickim?

  • firmy działające tylko w Katowicach i okolicy
  • firmy, które sprzedają produkty z opcją odbioru osobistego, jest duża szansa, że klient będzie chciał osobiście kupić produkt.
  • firmy, które oferują produkty wymagające obejrzenia, przymierzenia – np. ubrania, okulary.
  • firmy z branży usługowej, które klient z Katowic wybierze, jako, że znajdują się na miejscu

Warto pamiętać, że każdy dzień w którym nasza strona nie jest na czołowym miejscu w Google sprawia, że klienci idą do konkurencji.

Jak się wypozycjonować stronę w Katowicach?

Pozycjonowanie to z reguły długi okres, który przynosi wymierne korzyści najczęściej po kilku miesiącach. Jak zatem skutecznie wypozycjonować stronę? Można spróbować samemu pozycjonować stronę, jak zostało opisane w jednym z naszych wpisów. Wymaga to jednak dużo samozaparcia, dużej konsekwencji i przeznaczenia czasu na poznanie zasad pozycjonowania. Ryzykiem jest również niewłaściwe pozycjonowanie, które może zakończyć się karą dla pozycjonowanej domeny. Jeżeli chcemy wybrać inne rozwiązanie, możemy zlecić pozycjonowanie osobie, która posiada duże doświadczenie.

Zlecenie pozycjonowania to przede wszystkim duży komfort, koszt pozycjonowania na początku może wydać się wydatkiem, który przynosi małe efekty. Jednak po kilku miesiącach, gdy pozycjonowanie zacznie przynosić efekty, koszt pozycjonowania jest nieporównywalnie mniejszy niż inne wydatki na reklamę w porównaniu z efektem jaki daje. Jak zatem dobrze rozpocząć współprace przy pozycjonowaniu strony? Kilka ważnych kwestii:

  1. Na starcie zaufaj osobie pozycjonującej. Załóż, że wie co robi i nie staraj się narzucić swoich rozwiązań.
  2. Postaraj się dostosować budżet pozycjonowania do sugestii pozycjonera. Wiedz, że konkurencja też inwestuje w pozycjonowanie. Jeżeli, budżet jaki przeznaczysz będzie znacząco niższy wiedz, że pozycjonowanie może nie odnieść planowanego sukcesu.
  3. Najpierw inwestycja potem zyski. Licz się z tym, że efekty przyjdą po kilku miesiącach, jeżeli zbyt szybko zaczniesz oczekiwać efektów, możesz niepotrzebnie zaszkodzić działaniom, które powinny być rozciągnięte w czasie.
  4. Pytaj pozycjonera jak możesz pomóc. Postaraj się w porozumieniu z pozycjonerem rozbudowywać swoją stronę o unikalne treści, realizację
  5. Doceń efekty pozycjonowania. Każdy lubi usłyszeć miłe słowo, gdy robi dobrą robotę – my pozycjonerzy też 🙂

lider katowice

Po co się pozycjonować?

Czemu w ogóle pozycjonować mamy swoje strony? Pozycjonowanie to na pewno jedna z nowszych metod reklamy oparta na naturalnych poszukiwaniach informacji przez ludzi. Dzięki pozycjonowaniu jesteśmy wstanie podsunąć właściwej osobie właściwą – naszą stronę z informacją, którą szuka. Pozycjonować powinniśmy naszą stronę głównie z 3 powodów:

  • Zdobędziemy większą liczbę nowych klientów. Jest to najczęstszy powód pozycjonowania i reklamy w internecie, większość firm z chęcią obsłuży większą ilość klientów. A dzięki pozycjonowaniu, klienci sami się zaczną zgłaszać.
  • Zdobędziemy lepszych klientów. Firmy posiadające określone moce przerobowe, mogą nie chcieć większej liczby klientów. Ale czemu nie wybrać klientów, którzy zapłacą więcej lub będą mniej angażujący? Stały dopływ potencjalnych klientów to dobry sposób na wybranie tych, z którymi naprawdę chcemy współpracować.
  • Zdobędziemy renomę i zaufanie. Strony wyświetlane na czołowych miejscach są postrzegane za bardziej wiarygodne i klienci chętniej współpracują z nimi oraz są skłonni więcej zapłacić. Firma będąca liderem może podnieść marże i zarobić więcej.
krzeslo-lidera-w-katowicach

Krzesło lidera w Katowicach 🙂

Dlatego skuteczne pozycjonowanie, to wyróżnienie się z tłumu, to zaproszenie do skorzystania z usług większą liczbę klientów. Firma będąca na czołowym miejscu jest od razu dostrzeżona. A Ty skorzystasz chcesz zająć miejsce lidera w Katowicach?

Czy firmy stacjonarne powinny się pozycjonować?

Posiadasz tradycyjny biznes stacjonarny? Twoja firma posiada lokal w Katowicach i tu też znajdują się twoi klienci, którzy przychodzą bo znają lokalizację twojego biznesu? Czy na pewno firmy działające lokalne powinny ograniczać się tylko do posiadana klientów, którzy wiedzą o nich?

Jest to bardzo ryzykowna strategia biznesu. Coraz konsumentów wyszukuje firmy w internecie. Jeżeli nie masz strony internetowej – nawet dotychczasowi klienci nie będą wiedzieli czy firma jest otwarta w dany dzień lub do której godziny firma działa. Dodatkowo osoby, które mogłyby być twoimi klientami nigdy się może nie dowiedzą, że kilka ulic dalej prowadzisz swój biznes. Pozwól się odnaleźć w internecie. Dzięki pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google pozyskasz nowych klientów, a starzy będą mogli szybko znaleźć twoją stronę internetową. 

Jeżeli dopiero chcesz zacząć reklamę w internecie, powinieneś:

  1. Jeżeli nie posiadasz identyfikacji wizualnej, zainteresuj się zleceniem projektowania logo.
  2. Zleć stworzenie strony internetowej.
  3. Zleć prowadzenie kampanii linków sponsorowanych Google Ads.
  4. Zleć pozycjonowanie strony regionalnie na Katowice.

Te działania sprawią, że pozyskasz nowych klientów, a obecnym ułatwisz pozyskiwanie informacji o swoich usługach i produktach.

Czy pozycjonowanie regionalne się opłaca?

Prowadzenie regionalnego biznesu w Katowicach możesz uzupełnić o prowadzenie lokalnych kampanii reklamowych w internecie. Jeżeli zaczynasz promować swój biznes w internecie polecamy:

  • prowadzenie kampanii Google Ads z zasięgiem regionalnym, można dzięki temu docierać do klientów z Katowic i bliskich okolic
  • prowadzenie pozycjonowania z nastawieniem na frazy lokalne

Dzięki połączeniu tych dwóch sposobów reklamy możesz od początku pozyskiwać nowych klientów, linki sponsorowane dotrą do klientów od początku ich działania. Efekty pozycjonowania będą najczęściej po kilku tygodniach. Jednak ich efekt powinien szybko pokryć wydatki związane kampanią.

Pozycjonowane firmy z Katowic

1. Firma z branży budowlanej

Firma z Katowic pozycjonowana przez nas od 2016 roku, konsekwentnie osiąga coraz lepsze pozycje na wiele fraz oraz zyskuje coraz większy ruch na stronie.

firma-budowlana-z-katowic

Wykres ilości wypozycjonowanych fraz oraz ruchu na stronie firmy budowlanej z Katowic

2. Restauracja z Katowic

Restauracja powstała w 2017 roku, ciągle rosnąca pozycja i zwiększający się ruch to efekty naszych kilkumiesięcznych działań.

restauracja-z-katowic

Wykres ilości wypozycjonowanych fraz oraz ruchu na stronie restauracji z Katowic

3. Stacjonarny sklep z Katowic + sklep online

Jeden z naszych Klientów za Katowic od 2016 roku, za naszą małą namową otworzył się na sprzedaż również w internecie. Stworzyliśmy mu sklep internetowy. Efekty były oszałamiające, w jednym miesiącu sprzedaż wzrosła o kilkadziesiąt procent. Jest to idealny przykład jak tradycyjną sprzedaż można połączyć z promocją w internecie. W perspektywie kilku lat można kilkukrotnie zwiększyć sprzedaż, stając się liderem nie tylko regionalnym.

sklep-internetowy-z-katowic

Zmieniliśmy stronę jednego z lokalnych sklepów z Katowic w internetowy sklep online – wykres wzrostu odwiedzin

4. Firma meblowa z Katowic

Gdy zaczynaliśmy pozycjonowanie dużej firmy meblowej z Katowic na pewno było to dla nas wyzwanie. Opracowaliśmy strategię rozbudowy strony i prezentacji produktów na stronie. Wiele pracy zajęła nam optymalizacja strony internetowej, jednak efekty tego było już widać po kilku miesiącach. Ruch na stronie konsekwentnie z miesiąca na miesiąc wzrastał i wzrasta do dziś. Należy tu przede wszystkim podkreślić doskonałą współpracę z Klientem. Dostaliśmy duży kredyt zaufania, co przełożyło się na szybki postęp prac i akceptację naszych działań. Dziś możemy śmiało powiedzieć, że jesteśmy współtwórcami dużego sukcesu firmy.

meble-katowicka-firma

Wykres prezentujący zwiększającą się popularność strony firmy meblowej z Katowic

5. Lokalna drukarnia z Katowic

Średniej wielkości drukarnia obsługująca głównie klientów z lokalnie z Katowic, postanowiła poszerzyć obsługiwany rynek o ościenne miasta. Od razu wzięliśmy się do działania. Wybraliśmy optymalne frazy, stworzyliśmy strategię działania. Dziś drukarnia jest rozpoznawalną marką w całym województwie Śląskim i poza niem. Pozycjonowanie to docieranie do nowych klientów, nie tylko ze swojego regionu.

drukarnia-katowice

Zwiększenie zasięgu w internecie dla drukarni z Katowic

Wykresy pochodzą z serwisu semstorm.com 

Działamy lokalne: pozycjonowanie Katowice – przebieg współpracy

Bardzo ważne jest dobranie odpowiednich słów kluczy, które najlepiej będą pasowały do profilu działalności Państwa firmy i tematyki strony internetowej. A wszystko po to, by zainteresowane osoby, wpisując w wyszukiwarce lepiej bądź gorzej sprecyzowany zakres ich poszukiwań, trafiły prosto do Państwa.

Wybierając słowa klucze warto również zwrócić uwagę na doprecyzowanie ich poprzez dodanie nazwy miasta, na terenie którego prowadzą Państwo swoją działalność. Nie jest to wymóg, ale w przypadku dużej konkurencji wśród stron pozycjonowanych na tą samą frazę bardzo podnosi to możliwość wybicia się na wyższe pozycje wśród wyników wyszukiwania.

Audyt SEO jest bardzo ważnym etapem pracy nad przygotowaniem strony internetowej do pozycjonowania. Jest to przede wszystkim zbadanie użyteczności strony dla jej użytkowników oraz wyszukiwarek.

Podczas przeprowadzania Audytu SEO podejmujemy się dla Państwa dokładnego ocenienia stopnia poprawności danej strony pod względem kodu źródłowego oraz słów kluczowych. Przedstawimy nasze propozycje jak poprawić stronę, by była w pełni zoptymalizowana. Przeprowadzając Audyt SEO przedstawimy Państwu wytyczne do optymalizacji strony pod względem zaproponowanych słów kluczowych.

Optymalizacja jest to dostosowanie strony do pewnych wymogów ułatwiających pozycjonowanie stron www. Zazwyczaj podczas pozycjonowania wymagana jest optymalizacja strony pod względem kodu źródłowego, bądź treści na niej zamieszczonych.

Z reguły są to niewielkie ingerencje, które mają na celu dostosowanie kodu źródłowego do algorytmu wyszukiwarki oraz wyróżnienie ważniejszych treści na stronie, czy też umieszczenie pozycjonowanych fraz w tekście. Nasza firma proponuje Państwu usługę SEO optymalizacji strony w ramach opłaty instalacyjnej, która jest jednorazowa i naliczana od każdej frazy.

Przekazujemy dostęp do narzędzia monitorującego pozycjie seo-stat.pl, dzięki temu każdy nasz Klient ma stały wgląd w codzienne pozycje. Raportowanie wyników pozycjonowania odbywa się na koniec każdego miesiąca. Opłaty za pozycjonowanie pobierane są dopiero po wypozycjonowaniu określonej frazy na pozycje uwzględnione w cenniku.

Opłaty za słowa są rozliczane proporcjonalnie do pozycji, a kwota uzależniona jest od pozycji danej frazy w całym miesiącu rozliczeniowym. Raport zawiera szczegółowy wykaz dziennych pozycji dla każdej z fraz, na podstawie którego zostaje wystawiona faktura.

Nasi klienci na wysokich pozycjach!

Pozycjonowanie – FAQ

Pozycjonowanie to działanie, którego celem jest osiągnięcie najwyższej pozycji dla strony internetowej w wynikach Google.

Skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów znajdujących się w okolicy Państwa biznesu. Zawężając kryteria wyszukiwania oszczędzacie Państwo czas, który jest znacznie dłuższy dla pozycjonowania ogólnego.

Marketing treści

Nasi copywriterzy to osoby kreatywne, które z pewnością zaskoczą Państwa ciekawymi i skutecznymi tekstami reklamowymi.

Ostatnie wpisy na blogu firmowym:

Napisz do Nas!
close slider