Linki sponsorowane – prowadzenie kampanii reklamowych

Kampanie linków sponsorowanych są skuteczną formą reklamy dla firm, które nastawione są na prowadzenie reklamy w określonym czasie lub oferują produkty sezonowe.

Kto może skorzystać?

Ta forma reklamy kierowana jest  do firm, które chcą, by ich reklama wyświetlana była w zależności od lokalizacji potencjalnych odbiorców swoich produktów, bądź też chcą zachęcić klientów do skorzystania z aktualnie trwającej promocji. Kampanie linków sponsorowanych są również kierowane do firm, które chcą poprawić świadomość swojej marki wśród klientów, czy też zwiększyć swoją sprzedaż.

Kampanie linków sponsorowanych są szczególnie atrakcyjne dla firm, którym zależy na szybkim i skutecznym zaistnieniu wśród zasobów Internetu. Linki sponsorowane to również sposób na skuteczną reklamę, która nie pochłania wielkich nakładów finansowych. Dzięki możliwości zaplanowania dziennej kwoty przeznaczonej na linki sponsorowane, jesteście Państwo w stanie bardzo dokładnie zaplanować budżet Waszej firmy.

Co dają kampanie linków sponsorowanych?

Dzięki prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych mają Państwo możliwość dotarcia do 95% polskich Internautów.  Państwa reklama może również  mieć odbiorców wśród kilkunastu milionów użytkowników.

Cechą charakterystyczną kampanii linków sponsorowanych jest wysoki poziom dotarcia do klientów, którzy zainteresowani są ściśle określonym produktem. Dlatego też, poprzez profesjonalne sformułowanie tekstu reklamy wzrasta skuteczność działania całej kampanii.

Na czym polega kampania linków sponsorowanych?

Kampania linków sponsorowanych polega na wyświetlaniu reklamy na czołowych miejscach wśród wyników wyszukiwania. Zgodnie z tym, po wpisaniu w wyszukiwarce szukanej frazy lub słów kluczowych, linki sponsorowane pojawią się nad wynikami naturalnymi albo po prawej stronie wyników wyszukiwania w Google oraz na stronach partnerskich.

Koszty kampanii linków sponsorowanych

Koszty ponoszone przez Państwa na kampanię linków sponsorowanych uzależnione są od wysokości  stawki przeznaczonej na kliknięcie w Państwa reklamę.

Jeśli zdecydują się Państwo na współpracę z naszą firmą, zadbamy o to, by koszt kliknięcia w Państwa reklamę był jak najmniejszy. Naszym zadaniem będzie profesjonalne skonstruowanie reklamy oraz jej opisu tak, by była jak najbardziej przyjazna dla wyszukiwarek. Zadbamy również o dobór słów kluczowych, które będą odpowiadały treści reklamy oraz jej opisowi.

Jeśli zdecydują się Państwo na prowadzenie kampanii linków sponsorowanych,  muszą Państwo zastanowić się nad wyborem odpowiedniej do Waszych potrzeb strategii kampanii.

  • Wariant Oszczędny

W tej opcji mają Państwo gwarancję, że koszt kliknięcia w reklamę będzie bardzo niski, ale zarazem niekoniecznie reklama musi pojawiać się na najwyższych pozycjach. Wariant ten pozwala na wyświetlanie reklamy przez dłuższy okres czasu, ale niestety efekty jej działania mogą być średnie.

  • Wariant Standardowy

Tan wariant pozwala na osiągnięcie wysokich pozycji wśród wyników wyszukiwania przy jednoczesnym optymalnym ponoszeniu kosztów na reklamę. Koszty kliknięcia będą tak rozłożone, by przeznaczony przez Państwa budżet na kampanię zapewnił długie wyświetlanie reklamy oraz wysokie jej pozycje.

  • Wariant Aktywny

Ten wariant ma na celu osiąganie pierwszego miejsca wśród wyników wyszukiwania. Naszym zadaniem będzie staranie się  o jak najczęstsze wyświetlanie Państwa  reklamy na kolorowym tle, które znajduje się ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania. Do naszych zadań również będzie należało takie prowadzenie kampanii, by zwiększyć liczbę kliknięć w Państwa reklamę.  Jest to wariant związany z ponoszeniem większych kosztów, ale zarazem zapewnia lepsze rezultaty.

Korzyści płynące z kampanii linków sponsorowanych:

  • Jest to szybki i skuteczny sposób na zaistnienie w Internecie oraz wypromowanie marki Państwa firmy
  • Reklama jest widoczna wśród wyników wyszukiwania od razu po ustaleniu słów kluczowych i treści reklam
  • Efekty prowadzonej kampanii są szybko zauważalne poprzez wzrost sprzedaży produktów reklamującej się firmy
  • Elastyczny sposób prowadzenia reklamy : to Państwo decydują na jak długo i jakie koszty ponoszą za prowadzenie kampanii
  • Państwa reklama może wyświetlać się w zależności od regionu kraju czy świata, w którym działa wyszukiwarka Google
  • Płacą Państwo jedynie za kliknięcie Internauty w linki sponsorowane, które zaprowadzą go prosto do Państwa strony
  • Kampanie linków sponsorowanych pozwalają skierować reklamę do określonych odbiorców
  • Istnieje możliwość prowadzenia kampanii sezonowej, czyli reklama jest emitowana przez wybrany okres w roku, bądź nawet przez określone dni tygodnia a nawet przez określany czas w ciągu dnia
  • O efektach prowadzonej kampanii jesteście Państwo powiadamiani cotygodniowym raportem
Imię:
Nazwisko:
E-mail:
Tel.:

Treść wiadomości:


NASI KLIENCI: